Sunday 29 June 2014

Hari kedua puasa..

Assalamualaikum..semua..

Alhamdulillah,selesai sudah semalam puasa...puasa & terawih boleh dilakukan,alhamdulillah.. ANDA pulok macam mana???.. juadah berbuke puasa,ala kadar aje,tapi alhamdulillah kenyang..

Saya memang amalkan esp,,alhamdulillah gastrik dah kurang,..saya boleh puasa dengan selesa..syukurr sangatt..bukan itu saja, saya tidak letih melempek..cepat haus...wah kalo cam ini,tak ada masalah lah untuk saya menjalani ibadah puasa.. epy taw u all..

Jika anda ada masalah gastrik???  Cepat penat???? Boleh pm saya,yang mana saya boleh tlg suggestkan shaklee untuk anda..yang mana sesuai dengan masalah anda..IN SHAA ALLAH semoga kita mendapat kebaikan sama2 daripada shaklee yea!.. berkongsi kebaikan bagus,kita share pada yang lain..dengan itu,kita boleh menolong orang lain...

Itu saja dari saya..terima kasih semua,sudi membaca blogger saya yang tak seberapa ini..

Semoga kita boleh melakukan ibadah puasa,tanpa skip yea..

No comments:

Post a Comment