Tuesday 24 June 2014

TEH TARIK BERSAMA MASTER2 SHAKLEE..... (Bersua dengan master2 shaklee & sid area pahang)

ASSALAMUALAIKUM..SEMUA ..

Hari ini akma nak share something yang tak akan akma lupe kan..pe  dia ea..???? hah..jeng2..suspen cikit...huhuhu

Pada hari ahad baru  ini,bertarikh 22 june 2014,,, " TEH TARIK BERSAMA MASTER2 "..pada mula nya akma berat nak p tau,,,sebab badan tak bape sihat sikit...tapi atas dorongan mak suh p,mak cakap bila lagi nak jumpe master2 shaklee ini... dah ada peluang tak akan nak lepaskan.. umm..akma fikir balik,betul juga apa yang mak kata itu.. hah?? agak2 saya p ke tidakk????

TADAA !!!!!! kalo tak snap pic dengan master2,mesti tak p kan..tapi akhir nya akma p..





master2 ada bagi perkongsian yang sangat berguna untuk kami semua.. akma dari tidak sihat,,gagah diri,sebab mahu dengan perkongsian yang amat berguna untuk akma...

"PERCAYA PADA DIRI SENDIRI"
"USAHA UNTUK BERJAYA"
"USAHA LUAR BIASA ,HASIL PUN LUAR BIASA"
" JANGAN CEPAT PUTUS ASA"

Amanat dari master untuk kami semua berjaya...IN SHAA ALLAH ..dengan perkongsian itu MEMBAKAR SEMANGAT !!!!! kami untuk usaha untuk berjaya!!..
Bermula dari 00000 naik anak tangga satu persatu untuk ke atas,kita  pasti BOLEH !!! jangan bagi alasan jika mahu berjaya...

INGAT !!! kita bukan sedakar menjual produk,malah kita share kebaikan untuk semua orang,,supaya orang lain memdapat kebaikan bersama..

Walaupun hanya berapa jam saya berjumpa master2 & sid lain tapi cukup bermakna pengkongsian yang telah diberikan untuk kami semua.. supaya membuka mata!! dengan shaklee ita boleh berjaya !!

No comments:

Post a Comment