Sunday 15 June 2014

kisah akma..meh kita tengok dulu hingga kini..!!!!!

assalamualaikum semua pembaca blogger..saya nur akmar binti saaya. 22tahun baru ,muda lagi kan..hehheeh saya stay jerantut,pahang.. saya nak share pic DULU & KINI... moh kita tengok ada perubahan @ cam tu jea..akma ini kan..huhuuhu...




                                      picture time raya,,tahun 2012..gelap nye kan..ish2...tak taw apa2  agy kan..





picture time raya guk...tapi ini make up..tapi tetap biase jea kan..boleh lah kan..syukur pe yang ada..



picture wedding cousin..de lah perubahan ckitt...huhu..tggu raya pulok..!!


serba sikit nak kongsi,,mula2 saya ambik vitamin c untuk antibiodi saya supaya tidak selalu demam..alhamdulillah amalkan vitamin c ,masa saya study dulu saya jarang demam dengan amalkan supplement shaklee.. then, abis study saya pikiq nak jadi ahli lah pulok, first2 pkiq dapat harga ahli murah cikit nak beli nantikan..last2 jumpa dengan upline yang saya masuk jadi ahli,,shaklee boleh buat bisness,,,  TAPI !!!!
mesti serius nak  buat bisness,,jangan putus asa,,okay saya try bulan pertama beli barang saya amalkan jea lu,,orang cakap pulok nanti jual shaklee ,tapi tak pernah try produk shaklee... kebetulan saya nak try set kurus bajet kan...dengar BAJET ! apa lagi nak lah kan cuba...
cuba tak sampai sebulan..set bajet..bukan sekadar nama BAJET ! tapi tindak balas cepat..saya LOSS 9KG..memang suka tak payah habak lah,..baru ada keyakinan kan..
Rasa nak try Esp pulok,,baca2 kebaikan esp ini boleh merawat GASTRIK,,memang pilihan bijak lah.. Dulu masa saya study saya memang akan ada ubat gastrik..sebab gastrik menyerang tak tentu masa,, try esp..try2 gastrik memang kurang dah..bagi kenyang pulok itu..boleh bagi kulit yang sekata lagi.. pkiq balik,nape time study dulu saya tak try agy..tak apa..lah..at least saya dah jadi ahli shaklee & pengguna tegar shaklee..

saya nak share satu perkara iaitu try dulu,baru kita tau kan..!!!
itu saja saya nak share..nanti raya tahun ini saya take picture & saya akan bandingkan 
DULU & KINI..


syukur dengan apa yang ada sekarang..alhamdulillah..terima kasih..




No comments:

Post a Comment