Tuesday 2 September 2014

Rindu serindu rindunya...

Assalamulaikum semua, malam ini akma nak cerita pasai kawan-kawan akma waktu belajar dulu, selama 3 tahun.. Tiba-tiba ada rasa kerinduan disudut hati ini,mengenang kenangan yang pernah berlaku dengan kawan-kawan..

Kenangan lama,tidak boleh dikembalikan kembali, sebab itu dipanggil kenangan..hhahah poyo sangat ini kenapa..heheheh.. Biasa lah dulu asyik menghadap aje kawan-kawan selama 3 tahun menuntut ilmu di kolej.. Tak kenal maka tak cintai kan.. Tu dia eh !!.. Biasa lah, mula-mula masuk memang tak kenal siapa pun,itu lah wujud orentasi semasa junior dengan senior,,baru lah kenai kan..

Yang paling best akma dapat kawan terdiri dari semua negeri,,wah! memang suka sangat,sebab kita ada kawan negeri lain tau.. hangpa ada ??? Dari situ kami semua berlajar erti persahabatan yang sebenarnya.. Kawan lah teman kita berborak apabila berjauhan dengan family sendiri nun jauh di pahang.. Hanya bertanya siapa melalui alat komunikasi yang moden sekarang handphone lah..heheh. Disitu lah pengubat rindu,dikala rindu ibunda & ayahda serta kampung halaman..



budak rumah yang senget !..huhu. gambar awal2 sem..hihi








haahaha..selfie aje tau kan..kami bukan doktor yea..jangan salah anggap..
kitaorang ready nak masuk lab...


okay,cukup lah itu..heheheh ini kawan bila senang & semua.. kitaorang memang sokmo gembira tak kira masa..hehehe rindu time bersama diorang dulu..heheheh..tak apa, next time kita akan berjumpa jugak kan.. 

"kalau dah jodoh tak kemana kan"..
wah macam soal jodoh pulok..heheh..khas buat member-member kesayangan & dirindu selalu..

Persahabatan kitaorang tidak putus begitu saja,walaupun kami sudah hala tuju masing-masing.. kami tetap bersatu didalam laman sosial..hehehh.. disitu tempat kami melepaskan rindu semasa kawan..heheh

okay lah,sampai situ saja akma cerita kat korang..selamat malam semua..




No comments:

Post a Comment